joi, 30 septembrie 2010

Ce trebuie sa faci ca sa ai un Windows Perfect

Primu pas trebuie sa instalam driverele pe care le-am achizitionat cand am cumparat calculatorul,dupa aceea trebuie sa instalam un anti-virus eu va recomand Nod32 dar si Kaspersky dar va atrag atentia ca Kaspersky 7 'mananca' ceva resurse. Al doilea pas ar fi sa instalam si un Firewall deoarece cel dat de Windows nu prea este bun , eu va recomand Sygate Firewall. Al treilea pas ar fi sa instalam un Anti Spyware eu va recomand Spyware Doctor dar va aduc aminte ca acesta consuma mult din resursele calculatorului, daca nu, atunci ne putem multumi si cu BPS Spyware Remover. Dupa aceea sa vedem ce putem face pentru a putea sa crestem perfomantele calculatorului,pai pentru prima oara intra in C:\Windows\Prefetch si stergem toate fisierele aceelea.Ele sunt anumite fisiere care ruleaza de-alungul BootScreenului. Dar mai tebuie sa facem ceva
deoarece unele programe se salveaza iara in Prefetch,pai atunci facem asa: intram in Start->Run si scriem regedit dupa aceea ne ducem la [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager\Memory Management\PrefetchParameters] acolo cautati enable prefetcher dati dublu click pe el si la Value Data puneti 0(zero) asta inseamnca ca am dezactivat Windows Prefetch si in acel folder din Windows nu va mai intrat niciodata programe Daca tot am vazut cum sa facem Windowsul sa Booteze mai repede sa facem acuma si cum sa se inchida mai repede pai intram in Start->Run si scriem regedit dupa aceea ne ducem la [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control] si cautam WaitToKillServiceTimeOut dam dublu click pe el si la Value Data punem 200. Sa nu uitam de O and O Defrag Professional Noul O&O Defrag 10 Edition pentru Windows pune in valoare performanta ascunsa a calculatorului utilizatorului. Acest software optimizeaza hard discul si reimpacheteaza fisierele fragmentate. Si Norton Ghost v12 cum o zis @zEr0@ Norton Ghost v12 poate face backup si sa recupereze fisierele din calculator. Pentru Bandwich Allocation Intrati in Start-->Run-->gpedit.msc-->Computer Configuration-->Administrative Templates-->Network-->QoS Packet Scheduler->limit reversable bandwidth->enable

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu