duminică, 12 septembrie 2010

Cel mai bun producator de notebook-uri

Imi plac ( ce recomand sa cumparati ) 
1. Toshiba
2. HP
3. Dell

Nu imi plac ( nu va recomand sa cumparati ) : 

1. IBM/Lenovo
2. Fujitsu-Siemens
3. Sony

1. De ce Toshiba ? worthy.gif 
- Pentru ca in 1985 au inventat.....
ceea ce noi numim acum notebook . Ei au fost primii care au scos pe piata un PC portabil cu display LCD si baterie incorporata . Si avea 4,5 Kg, foarte putin pentru vremea lui . Asa zisul notebook al lui Compaq avea peste 9 kile si baterie externa. 
- Pentru ca au fost singurii care au rezistat de-a lungul anilor ( restul au murit sau au vandut ) . 
- Pentru ca toti prietenii mei care au avut si au notebook Toshiba, sunt foarte multumiti , si nici macar unul nu a avut probleme. Inlcusiv eu sunt un posesor foarte multumit . 
- Pentru ca se uita si la design cand creeaza notebook . 
- Pentru ca avem obligatia de cumparator sa investim in cei ce investesc in tehnologie , iar Toshiba este lider mondial in tehnologie pe partea de notebookuri 
- Pentru ca au preturi foarte bune in ultimul timp 

2. De ce HP ? 
- Pentru ca in Romania aduc doar notebookuri de business , special concepute sa fie mai durabile si mai rezistente. Gama Consumer - Pavilion si Presario ( cum este Amilo la Fujistu ) , nu este la fel de fiabila si probabil voi schimba clasamentul in momentul in care ele vor fi disponibile oficial si in Romania. 
- Pentru ca au un buton , care ma duce automat pe HP Info Center , si intru in chat interactiv cu persoane de la HP Support , care te pot ajuta in f multe probleme. Pentru incepatori , e foarte misto...
- Pentru ca au scos o familie de notebookuri ( NX6125 - PY417EA si EK158ES si noul NX6325 ) , senzationale ca pret si configuratie. ( cunoscatorii stiu despre ce vorbesc ) 
- Pentru ca , fiind notebookuri de business , au o groaza de accesorii ( ex. docking stations , baterii suplimentare , fingeprint readere ...etc ) 
- Pentru ca si HP este unul din primii investitori in tehnologie ( locul 3 la US Patent Office ) 
- Pentru ca in Romania au probabil cea mai complexa retea de service autorizat , si probabil e brandul la care beneficiezi de cel mai complet suport . 

3. De ce Dell ? 

- Pentru ca este primul vanzator de PC-uri din lume ( o fi vre-un motiv tongue.gif ) 
- Pentru ca au pretul corect la majoritatea notebookurilor 
- Pentru ca in ultimul timp au venit cu niste oferte senzationale de pret
- Pentru ca i-au cumparat pe Alienware , si au scos niste OZN-uri de notebookuri si statii ( vezi XPS ) 
- Fac niste masini extrem de fiabile, la preturile pe care le vedem prin piata. 

1. De ce nu IBM ?

- Pentru ca au vandut chinezilor de la Lenovo ( nici un pic de demnitate ) 
- Pentru ca au fost si sunt in continuare unele din cele mai urate notebookuri de pe piata 
- Pentru ca sunt foarte , foarte , foarte scumpe . 
- Pentru ca toti fanii IBM imi argumenteaza ca pot sa arunc de la etajul 1 un notebook IBM si nu se va strica . Eu nu arunc notebookuri de la etaj , si daca asta e singurul motiv pentru care trebuie sa dau 500 - 1000 de euro in plus , am sa imi cumpar orice alt brand si o sa am grija sa fiu f atent cand trec pe langa o fereastra. Oricum , chinezii nu cred ca mai sunt asa de grijulii cand le construiesc.

2. De ce nu Fujistsu Siemens ?

- Pentru ca sunt probabil ( ma refer doar la gama Amilo ) , cele mai putin fiabile notebookuri din lume ! ( Probably the worst notebooks in the world ! biggrin.gif ) 
- Pentru ca nu am avut nici macar un cunoscut care sa fi avut un notebook Fujitsu si sa nu fi avut probleme. 
- Atat 

3. De ce nu Sony ?

- Mai degraba , de ce nu Sony in Romania. ( pentru ca Sony Vaio este un brand excelent de notebookuri ) 
- Pentru ca Sony Vaio , nu se aduce pe canal oficial in Romania . Pentru ca dupa 16 ani , cei de la Sony Vaio Japan , nu sunt interesati de o piata asa de saraca ca cea a noastra . 
- Pentru aroganta celor de la Sony , si pentru toate cele ce decurg din asta ( inexistenta unui service autorizat Sony Vaio in Romania , preturi exagerat de mari fata de alte piete , prea putine locuri de unde poti sa le cumperi , si de la cei ce gasesti , gasesti modele putine la preturi f mari si aduse pe canal gri )

Un comentariu:

  1. Eu am avut 2 HP Pavilion (dv6700z si dv5)// primul l-am vandut si inca mai am dv5-u. Ambele luate din state acum 2 ani. Nici o problema cu ele.


    Recomand si eu HP, pentru ca am asa ceva :-)

    RăspundețiȘtergere