sâmbătă, 17 martie 2012

Dimensiunea ideala a ecranului unui smartphone este intre 4 si 4.5″

Un studiu efectuat recent de o companie de analiza de piata in SUA si Marea Britanie printre utilizatorii de smartphone-uri arata ca, mai mult de 90% dintre consumatori isi doresc telefoane cu ecrane mai mari decat cele pe care le detin la ora actuala.

Explicatia pentru acest rezultat este data de faptul ca, din ce in ce mai multi oameni, folosesc telefonul mobil pentru a naviga pe Internet, pentru a urmari filme sau pentru a participa la conferinte video si a se juca. Si, dupa cum
bine stim cu totii, toate aceste activitati sunt mult mai placute atunci cand dispozitivul are un ecran mai mare.

Un alt rezultat al studiului, nesurprinzator de altfel, releva faptul ca femeile au tendinta de a alege ecrane de dimensiuni ceva mai mici decat barbatii. De asemenea, utilizatorii de Android isi doresc in mai mare masura smartphone-uri cu ecrane mai mari decat utilizatorii de terminale iPhone.

Tu ce diagonala iti doresti sa aiba telefonul tau mobil?

(Sursa: Strategy Analytics)

Un comentariu:

  1. poate eu am o afectiune vizuala si nu-mi este suficient un ecran de 4.5. si poate am nevoie de un ecran si mai mare. Sau poate nu-mi place 4.5 ca e prea mic.

    RăspundețiȘtergere